shanim poskozeny LCD

Jirka zaloha@volny.cz
Čtvrtek Březen 31 12:03:16 CEST 2005

Dusan Dolezal napsal(a):

> Taky jsem se na to koukal, ale v souctu to vyjde spis draz i pri dnesnim
> kursu dolaru. Samotna cena plus postovne je sice v prepoctu jen asi 350
> penez, ale nejak to musim zaplatit a pokud na to jeste treba napari clo, tak
> to bude minimalne dvojnasobek. A u Skody maji folii 30x30, tedy skoro
> dvojnasobna plocha asi za jedenact stovek, to mi prijde jeste rozumne.
> Kazdopadne je to zatim jediny zdroj, kde to koupit v cechach, diky za nej.

Nesouhlasim. Z tech USA je to par folii (ne jedna), zaplatit muze nekdo
s kreditkou (nebo znamy venku apod.), clo zcela jiste nebude 100%,
bude-li vubec nejake. Myslim, ze by to vyslo vyrazne levneji. Mimochodem
bych zkusil kontaktovat autora toho prispevku na Astropisu - treba uz
neco ma a prodal by apod.

Proste bez snahy nic nefunguje samo, tim mene nejak vyhodne.

--
Jirka