Bezdratové pojitko - poraďte

Milan MCM magixe@volny.cz
Čtvrtek Březen 31 11:04:57 CEST 2005

Dobrý den před časem jsem tu řešil problém jak přenést pár byte na 4km ,
Legální řešení je pro uživatele moc moc drahé
a nelegální řešení si nikdo nelajzne takže od tohho se upustilo.

Nyní zde mám další aplikaci pro "NASA"  o:))

Jedná je o jeden "MASTER"   a 5x "SLAVE"  zařízení
SLAVE budou cca 100-150m  rozmístěny od MASTER zařízení.  ( jedná se o
zběr dat  )

Princip je velice jednoduchý .. každý SLAVE má v sobě cosi jako adresu
a MÁSTER vyšle do prostoru string který přijmou všechny zařízení ale
odpoví jen zařízení
které má schodnou adresu v stringu . Tímto primitivním zpusobem si to
"pokecá" mezi sebou.

To asi k funkci bezdrátového pojítka.

Muj dotaz je co bude nejvhodnější použít z hlediska ceny / funkčnosti

Nabízí se mě VF moduly třeba .. http://www.seapraha.cz/index.php?cPath=42_33

Dále věc na to přímo určená a sice BIM MODUL  třeba ART BRNO

a dále NORDIC čipy

U BIM modulu je velká cena , u NORDIC čipu vyjde konstrukce velice draho
( DPS+ČIP cca 1000kč)

Takže moje bastlířské oči padají na ty VF modulky třeba ze SEA Praha

Otázka zní jaký TYP je vhodné použít  AM či FM  ?
a potažmo které modulky by jste použili . Jaký vysílací a jaký přijímací ?
nebo použít přímo toto
http://www.seapraha.cz/product_info.php?cPath=42_33_39&products_id=106

Děkuji za Váš názor ,
nemám žádné zkušenosti s VF aplikací a jsem odkázan pouze na hotové modulky
které použiji
S pozdarvem
Milan