RE: OT: cena DVD

radek kasal radekkasal@seznam.cz
Čtvrtek Březen 31 09:21:03 CEST 2005

K naší zákonně džungli jsem velmi skeptický. Problém je reklamovat natož výměna. Docela by mne zajímalo, zda to již někdo zkusil a jak dopadl. V každém případě máte nárok na kopii pro osobní potřebu a tak nevidim problém si ji pořídit a přehrávat tu. Dokonce se dá udělat taková, že lze přehrávat na počítači a odpovídá normě zvukových cedeček (já osobně přehrávám hudbu častěji než film, ten mi stačí shlédnout 1x-párkrát, pro to mam větší péči o CD než DVD).

Radek