Re: Začínám s PIC

MK info@mcu.cz
Středa Březen 30 20:07:22 CEST 2005

> Tak to ber tak, ze Microchip vyrabi spoustu naprosto samostatnych typu a
> mas
> vyreseno :).

Fajn, beru to tak :-))))

> tak tady - proste se to udela co nejjednoduseji jak to jde a cena za to je
> ta, ze nemam holt u vsech typu mapovene totez stejne a ani to nema stejne
> moznosti, ale zase mam lacinejsi produkt a jeste treba s vyssi vyteznosti
> take spolehlivosti.

Ano Jirko, udelame z nouze cntnost a mame vystarano.
Ale podstatne je, ze jsi tu kazal o znalostech architektur, o tom kdo a kdy
si k tomu muze pindnout a na ty Motoroly jsi se ani nepodival.
Podotykam, ne na nejnovejsi, ale na ty z 93 :-)))))))))
A muzem se zacit bavit o modularite, co lze, co nelze, co kolik stoji, etc

> Ano, mohu pouzit neco s dokonale promyslenou architekturou od pocatku. Ale
> dostanu se na ceny PICu pri stejnych vlastnostech ? A kdyz uz jsme u toho,
> na co je komu totalni kompatibilita u neceho, co se jednou flakne do
> zarizeni a cely zivot toho zarizeni na tom bezi jeden program napsany
> presne
> na miru ? Akorat tak tomu kdo to pise, ale na toho zakaznik kasle, ten je
> tam kde je prave od toho, aby si s tim umel poradit.

Az na jednu drobnost mam vse v AVR (a o x51 ani nemluvim :-))))) )

S pozdravem
MK