Problem s konferou - ztracene emaily

Petr Stehlik petr.stehlik@atlas.cz
Středa Březen 30 19:11:02 CEST 2005

Uz to beru jako vlastnost, ne jako chybu, kdyz jsem se na to pred "lety"
dotazoval tak
jsem se dozvedel ze mam spatneho klienta, poskytovatele, operacni
system........
Zajimave je ze tento problem mam jen s touto konferenci at uz
v kakekoliv z predchazejicich verzi.
Petr

----- Original Message -----
From: "Tomáš Skočdopole" <hoppik@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, March 29, 2005 6:13 PM
Subject: Problem s konferou - ztracene emaily

Zdravim!
Uz kolikrat se mi stalo ze treba jeden z deseti emailu zaslanych do
konference mi vubec neprijde.
Stava se vam to taky?
Napriklad posledni tema Zacinam s PIC - otazka od autora mi prisla, dal
prisla az treti odpoved od p. Martina Maleho
Ta druha odpoved od p. Waclawka mi vubec nedorazila. Dozvedel jsem se o ni z
toho puvodniho textu mailu co odpovidal p. Maly.

Nevite v cem je problem? Mam schranku na seznamu. Co zkusit jineho
poskytovatele?

Dik moc za help