OT: Regler - trochu jinak

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Středa Březen 30 18:18:13 CEST 2005

:-)

Klidne bych to i tak udelal (i kdyz mozna to da vic prace nez to znova
napsat), ale ja si to chci napsat sam jelikoz se na tom doufam neco naucim a
kdyz se to povede tak asi usetrim ja i moji kamaradi modelari. Kdyz se to
nepovede tak minimalne budu o neco chytrejsi, protoze si budu muset neco o
tom nastudovat a i zaexperimentovat (to ja k smrti rad).

Jinak prave jsem byl litat s komercnim regulatorem od firmy Jeti pro DC
motor a nasel jsem si myslim prokazatelne chybu SW. Takze treba se mi to
povede bez tehle chyby. Navic bych chtel tohle zkusit napsat v tom
mikroPascalu - pokud to bude dosti rychle (vysledny kod) tak to bude
zalezitost jednoho maximalne dvou veceru.

RadekCX