Začínám s PIC

Petr Zapadlo zapadlo@melzer.cz
Středa Březen 30 15:30:49 CEST 2005

Dne st 30. března 2005 15:15 MK napsal(a):

> Jake specialni instrukce - tim je myslen snad jiny adresny prostor ne ?????
> Instrukce jsou prece stale stejne :-))))

Priznam se ze uz je to pomerne dlouho (nekolik let) co jsem se naposled
zabyval jak x51 tak PIC, ale tu ulevu a pocit svobody (sucha a bezpeci :-))
kdyz jsem dostal do ruky PICe si jeste ted pamatuju.
Ale slibuju, pokud vecer nezapomenu, tak vytahnu literaturu a dostuduju
instrukce x51 abych zitra byl schopen plnohodnote argumnetovat.

> Mhh, a i s prechodem od hrusek k jabkum a nazpet :-))))))))

Ja mam radsi svestky (v jakekoliv podobe i kdyz v syrovem stavu radsi)

S pozdravem
--
Petr "Zapik" Zapadlo

Ing. Petr Zapadlo