RE: RE: Regler - RE: Začínám s PIC

Pavel Rotter PavelRotter@newte.cz
Středa Březen 30 15:12:11 CEST 2005

Dobrý den,

při 700Kč za součástky a 2 hodinách pro výrobu a oživení, bychom kalkulovali
cenu pro 1ks asi tak okolo Kč 1650,--. Dál to nebudu komentovat, na trhu je
mnoho výrobků, které mají propastný rozdíl mezi výrobními náklady a prodejní
cenou a je jen na kupujících zda to koupí či ne. Třeba cigára, alkohol,
auta, vitamínové preparáty....

přeji Vám pěkný den!
S pozdravem

Pavel Rotter

NEWTE spol. s r. o.
Jateční 847
415 01 TEPLICE

tel.: 417 536 531
fax:  417 577 865
eMail: PavelRotter@newte.cz
http://www.newte.cz

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of Radek Vicek
Sent: Wednesday, March 30, 2005 2:08 PM
To: 'HW-news'
Subject: OT: RE: Regler - RE: Začínám s PIC

 Kdyz je o to takovy zajem (nechapu proc kdyz jsem specialne psal v prvnim
prispevku, ze to nechci nijak rozebirat, ale stalo se) tak jsem s dotycnym
vyrobce modelarskych potreb (neni to vyrobce regleru) resil jak je mozne, ze
stridavy regulator 18A stoji 2kKc (40A stoji skoro jednou tolik). Uvadim
stridavy regler neb tam je ta disproporce mezi cenou a nakladama mnohem
zjevnejsi. U DC regleru je to ale to same.

Vzal jsem pouzite soucastky v regleru a spocital cenu za kolik je nakoupim
normalne jako jednotlivec v maloobchode v kusovce (tedy nesrovnatelnou s
vyrobcem co kupuje po balenich). Dostal jsem se na cenu cca 500Kc + plosnak
+ osazeni + baleni. Tedy kdyz to prezenu dejme tomu 700Kc naklady na
samotnou vyrobu HW. Zbyva 1100Kc coz je naklad na vyvoj SW, marze prodejcu a
samotna rezie firmy. V regleru 40A je to same jen vic koncovych tranzistoru
- cena dvojnasobna.

Dotycny vyrobce se me snazil presvedcit, ze vysledna cena je nejvice
ovlivnena prave naklady na vyrobu HW a vyvojem SW neb pry jsou marze
stlaceny na minimum. Jelikoz neverim duvodu za vyvoj SW (chci si to overit)
tak bud marze nejsou nizke a nebo ma firma vysokou rezii (to MUZOU byt auta
a baracky a podobne pana reditele - neresim to jen konstatuji).

To jen abych teda objasnil naprosto nepodstatnou vec z puvodniho ne OT
dotazu. :-(

RadekCX