RE: Regler - RE: Začínám s PIC

Dusan Dolezal dolezal@zoner.com
Středa Březen 30 13:36:11 CEST 2005

Uplne to prekrucujete.

> To nepochybne, ale uz jen velmi tezko mu zacit delat rozbory,
> za kolik by to mel prodavat. To je proste jeho vec (pokud
> neni onen statem protezovany monopolista). Jednoduse:
> nezlobte se, ale Vase cena je prilis vysoka, nekoupim
> to....(apod.). Tot vse.

A jak jste prisel na to, ze to byl rozbor? Treba pan Vicek napsal neco ve
smyslu "nezlobte se, ale Vase cena je prilis vysoka, nekoupim to" :-)

> Opravdu? To mi rikate novinku... Jenze ta zpetna vazba je
> ponekud jinak
> - viz vyse, formou tedy pouhe sdeleni, ze to nechci/jdu
> jinam/vyrobim si sam (to za prvnim lomitkem uz je ale zase
> vec zakaznika)....

Aha, to jsem nevedel, ze se to musi takto striktne dodrzovat. A musi to byl
hola veta, nebo muzu byt i nejak mirne rozvita?

> Proc by to mel delat? Proc by vyrobce mel poskytovat
> zakaznikovi rozbor svyh nakladu a tedy tim i zisku (a
> klasicky cesky bolsevicky clovek na to bude reagovat:
> "...aaaaa, ta svine zlodejska nas vsechny okrada a zase ma
> novy auto a stavi barak...." apod.). Co je zakaznikovi do
> kalkulaci vyrobce????? On ma pouze posoudit kvalitu versus
> cenu nabizene veci a pak se svobodne rozhodnout pro dalsi reseni...
>
> Ja se takhle chovam jako prodejce i jako zakaznik a povazuju
> to za jedine normalni. To, co bylo za bolsevika, uz opravdu
> nechci ani na vterinu.

Sakra kdo rika, ze po nem chce kalkulaci nebo rozbor nakladu? Krome toho
zrovna u tohohle je to myslim zbytecne, kazdej blb vidi, ze je tam jedno
AVRko nebo PIC, trocha bizuterie a zbytek je sofware. A jeste neco, i kdyby
vam ten rozbor nakrasne dal, vy byste tomu veril? Zvlast kdyby to delal
nekdo z marketingu? :-))

Dusan Dolezal