OT: Regler - RE: Začínám s PIC

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Středa Březen 30 12:57:52 CEST 2005

> To jo, ale kdyz demokracie, tak oboustranna, snad mam pravo rict, ze se mi
> vyrobek zda drahy, at uz to rikam primo vyrobci, nebo nekde verejne.
> Samozrejme asi nemuzu pocitat s tim, ze mi to vyrobce pote da za polovicku,
> ale ocekaval bych, ze (pokud na to bude reagovat), bude minimalne slusny, a
> ne UTOCNY.

Hele, lidi, zabihate zase nekam uplne mimo.

Snad je pro vetsinu lidi samozrejmost jednat v mezich slusnosti, kdyz mi obchodnik nabidne vyrobek za moc draho, neposlu ho nekam, ale proste se vyjadrim "to je na me moc drahy" a necekam, ze me za to serve, co si dovoluju ho otravovat, kdyz na to nemam.

Obchodnik neni charita, ale taky by to nemel byt zlodej, gauner a hulvat.

P.K.