Re: Regler - RE: Začínám s PIC

MK info@mcu.cz
Středa Březen 30 12:42:47 CEST 2005

> Vec je jina  (jak uz jsem taky psal) v pripade monopolu vyrobce, ale
> jednak to neni
> tato situace, jednak Vam opet nic nebrani onen monopol narusit (tedy v
> pripade, ze neni treba nejak garantovany statem - to jsou pak skutecne
> svinarny, proti kterym je nutne bojovat).

Prosim, prosim, vysvetlete mi jiz konecne nekdo, kdy je firma jeste
"zdravy", rozvijejici se podnikatelsky subjekt a kdy se stane svinarnou
proti kteremu je nutne zavest anti..cosi  ???

Mam to chapat tak, ze v "kapitalismu s lidskou tvari" jiz neexistuje
volna soutez ale jakysi "deux ex machina" ???????

S pozdravem
MK