RE: Regler - RE: Začínám s PIC

Pavel Brychta pavel.brychta@duhasys.cz
Středa Březen 30 12:12:27 CEST 2005

Nechci v zadnem pripade spoustet nejakou flame, takze pouze konkretni
informace:
uvedeny regulator mam realizovany na ATiny15. Vyuziva jeho HW generovani
PWM, A/D prevodniku pro mereni baterie,
EEPROM pro ulozeni kalibracnich hodnot pro rozpeti sirky impulzu z vysilace,
100% napeti baterie a nastaveni brzdy.
Jedina indikacni LED slouzi k HRUBE indikaci zbyvajiciho naboje v baterii
(meri se napeti), akusticka indikace je realizovana motorem.
Ted, kdyz jsem se podival do zdrojaku, tak vidim, ze brzdu jeste nemam
dopsanou, protoze jsem ji nepotreboval a nahradil jsem ji
akustickou signalizaci ztraty modelu (vystupni pin generuje stridave napeti
pro menic pro piezo bzucak)
Vse se programuje bez jumperu - pouze z vysilace. Byla velika zabava vyvijet
ten SW a soucasne se seznamovat s AVR.
Domnivam se, ze nejlepsi bude sahnout po nejakem PICu, ktery ma A/D
prevodnik a co nejvic dalsich periferii uvnitr,
hodne to usnadni a zkrati kod. (ted si vzpominam, ze jsem nekde videl
aplikacku s PICem jako regulator motoru...)
Pavel Brychta