RE: Začínám s PIC

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Středa Březen 30 12:00:32 CEST 2005

Tohle je tak trochu demagogie.

Vsechno je to o pohodlnosti. Vsichni vsude narikaji, ze se SW pro PC
neustale nafukuje a to na co driv stacil SW o par kB ted je instalacka 10MB.
Ale u MCU jak se zda to nikomu nevadi.

Tohle je to same. Proste bud se vic snazite a do te pameti to napisete nebo
holt musite vzit jinej MCU. Tohle Vas ale ceka u vsech MCU bez ohledu na to
co to je zac.

Jinak k Vasim argumentum - ja jsem s PICy zacal a to z nekolika duvodu,
ktere vy uvadite jako nevyhody:

- '51 je silene klonu a vyrobcu a ja osobne se v nich naprosto neorientoval
a treba jsem vubec nevedel co zvolit abych si nezavrel nekam vratka

- na netu mi prislo, ze kdyz jsem zadal key "PIC" a hlavne "16F84" tak na
mne vypadlo spousta uzitecnych aplikaci a to i ceskem netu - diky vsem
moznym klonum '51 se to silene tristi

- jako totalnimu zacatecnikovi s MCU mi architektura PICu prisla normalni
prost ejsem to neresil - je to tak a tak a neni proc o tom studovat

- minimum instrukci mi prislo jako vyhoda (i ted po case musim koukat do
manualu) neb pracuji s hodne vyvojovyma prostredkama a proste uz mi to hlava
nebere - neresim to kdybych si mel pamatovat syntaxi vseho co pouzivam tak
se zblaznim, ale cim min toho je tim pro mne lip

- s programatory jsem nikdy nemel problem

RadekCX