PoE

Ales Filip konference2@seznam.cz
Středa Březen 30 11:02:23 CEST 2005

Hello Pavel,

pondělí, 28. března 2005, you wrote:

PN> 3) zespodu nechte diru, vytapeni netreba, pokud pouzijete svetlou krabici
PN> tak nebude problem ani v lete.
PN> Mam s tim nejake zkusenosti :-)

Tak to je dobré. Myslel jsem, že by se to mohlo v létě upéct.

PN> Pokud by nahodou +9V nestacilo tak se mrknete jaky stabilizator je v te 1120
PN> (mel jsem ji rozebranou, ale nepamatuji si to), pokud tam je nejaky pulsni
PN> stabilizator tak není problem pouzit zdroj +12V a s tim to uz chodit bude.

Uvnitř je nějaký spínaný zdroj (podle fotky, kterou jsem našel na
internetu (zatím jsem to nerozebíral)). Vzhledem k tomu, že to trafo
dává naprázdno skoro 15V, tak si myslím, že když použiju nějaký 12V
adaptér (mám tady nějaký spínaný adaptér od tiskárny 13V 2A), tak by to
mohl utáhnout bez problému. Ty kontakty na RJ45 to vydrží? Neupečou se
přechodovým odporem?

--

Ales Filip      ICQ:64650313
Kutna Hora    Czech Republic