Chlorid a lepene akvarium

Ivan Kiss Ivan.Kiss@Novohrad.sk
Středa Březen 30 09:55:47 CEST 2005

Niekto tu svojho casu spominal, ze omota dosku parkrat hrubym
izolovanym dratom a potom ju ponori pod hladinu spojmi dole. Ten drat
sluzi ako "stojan" a este aj na manipulaciu. Lahsie sa kontroluje stav dosky.
Celkom sa do zda byt rozumne, ale v praxi som nemal prilezitost to
odskusat.
IK

p>  Ja som skusal vsetky sposoby ale nastojato je to predsa len o chlp
p> rychlejsie.Polozit na hladinu,spojmi dolu je riziko bublin,cim vacsia doska
p> tym vacsie. To riziko je realne,stalo sa mi to parkrat.Proti bublinam je
p> dobre dosku ukladat trochu sikmo ale hrozi zasa potopenie na dno.Potom treba
p> dosku susit a opakovat pokus s polozenim na hladinu.Polozit dosku spojmi
p> hore na dno kvapaliny je casovo najnarocnejsie.Pomaha polozit misku na nieco
p> co vibruje,aby sa leptadlo pohybovalo a na dosku sa nic neusadzovalo.Ak
p> zavesim dosku zvisle,tak vsetky problemy zmiznu.To su moje skusenosti.