Začínám s PIC

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Středa Březen 30 09:02:08 CEST 2005

> PS. Prednedavnom to tu islo a zopakujem to, bez naroku na vyvolanie
> flame, ciste pragmaticky - maju mierne povedane nezvycajnu architekturu,
> je problem sa v nich zorientovat - aj v architekture, aj v sortimente.
> Kvoli tomuto si myslim ze nie su vhodne pre zaciatocnikov.

No, ja myslim, ze PICy jsou tak popularni, protoze stoji par korun a udelat programator si muze kazdy na kolene a taky za par korun. Z tohohle hlediska jsou zase pro zacatecniky vhodnejsi nez treba Atmel 89C51.

(Sam neprogramuju ani PICy ani nic jineho, jednou jsem neco delal s 89C51 a to jsem mel vypujceny programator od Elnecu).

P.K.