Elektronika+Zeleny CAJ

Ondrej Pribula o.pribula@sh.cvut.cz
Středa Březen 30 06:31:30 CEST 2005

Dobry den,

mam trochu netradicny dotaz ;-}} Nedopatrenim sa mi podarilo vyliat trosku zeleneho caju mierne osladeneho medom do elektroniky. Kedze sa nemozem do daneho zariadenia dostat, tak by ma zaujimalo, ci zeleny caj pripraveny z obycajnej vody bude mat dajake neblahe ucinky na tu elektroniku. Bolo to len par kvapiek, zariadenie som nechal cez noc vyschnut a vyzera, ze funguje bez problemov, ale bojim sa, aby sa povedzme casom nieco nenaleptalo alebo tak. Je obecne zname, ze Matonka je zabijak pre elektroniku, tak ma zaujima, ci ma niekdo skusenosti so zelenym cajom ;-}}

S pozdravom   Ondrej Pribula