letny cas vo win

turby@chips.cz turby@chips.cz
Středa Březen 30 02:42:44 CEST 2005

Zdravim,

 kdyby jste pouzival normalni databazi tak mate klid :o) neznam mssql,
 ted pisu obecne

 vkladat datum a cas u datoveho typu datetime musi jit ve formatu
 "YYYY/MM/DD hh:mm:ss", vkladani posunu vuci gmt je nesmysl kdyz jste
 vsichni ve stejne casove zone.

 kdyz mate ale datovy typ datetime a vlozite tam jen time tak se pak
 nedivte, ze vam to tam doplni i nejaky date. pouzijte datovy typ
 time.

--
 turby@chips.cz