Chlorid a lepene akvarium

Jirka zaloha@volny.cz
Úterý Březen 29 22:43:01 CEST 2005

Jan Waclawek napsal(a):

> Taku hrubu stenu asi nevyfuknu. Tie akvarka su liate, prip. lisovane
> do formy, a to uz moze byt dost drahe. Da sa este nahriat plat skla a
> nechat ho prepadnut do formy, ale tak hlboke asi nepojde.

Lita akvaria existovala, rikalo se jim tusim "elementka" a jedno takove
jsem za bolsiho vlastnil. Byla puvodne urcena myslim k odchovu poteru ci
necemu takovemu.

BTW: nevim, co porad vsichni mate s tim leptanim na stojato, ja leptam
desku plavajici folii dolu na hladine horkeho chloridu a nema to chybu
(za par minut hotovo)... Chlorid je v PE ci PP misce, ohraty predtim v
mikrovlnce. Zadny smrad, strikance od bublinek....atd.

--
Jirka