Začínám s PIC

Petr Tomasek tomasek@etf.cuni.cz
Úterý Březen 29 20:10:40 CEST 2005

On Tue, Mar 29, 2005 at 06:22:51PM +0200, Jan Dostál wrote:
> Dobry den,
> ja bych si dovolil trosku optimistictejsi prispevek: Nejsem zadny
> profik, spis totalni amater, ale co potrebuju to si do PICek napisu.
> Naucil jsem se to totalne sam za pouziti knihy Ucebnice programovani PIC
> (V. Vacek, BEN 2000) a nekolika malo rad od kamarada. Anglictinu jsem k
> tomu zacatku vubec nepotreboval, ale casem to bez ni samozrejme nejde.

No, ja mam sice zatim zkusenosti jen s AVR-kama (taky jsem totalni amater),
ale nejvetsim zdrojem informaci mi skoro od prvniho dne byly
hlavne datasheety od vyrobce a ty jsou - jak jinak - pouze v anglictine...

(Hmm... kdy ja si naposledy koupil nejakou knizku o pocitacich, nebo
elektronice... v poslednich letech jsem vetsinu informaci - uspesne
- nasel na internetu...)

P.T.