letny cas vo win

Jindrich Kubec kubecj@asw.cz
Úterý Březen 29 18:26:25 CEST 2005

At 17:51 29.3.2005, Jan Waclawek wrote:
>Nie je mi jasne, preco a podla akeho kluca sa zmeni cas uz ulozenych
>suborov. Alebo sa cas nezmenil, len mi ho win zobrazuje zmeneny/

Presne tak. Jeste je navic rozdil mezi FAT/FAT32 a NTFS, jestli se nemylim.

>  A preco
>je to len pre niektore subory? A preco tie iste subory su v anglicky
>hovoriacich win OK a v slovensky hovoriacich posunute (boli
>prekopirovane z tych anglicky na tie slovenske pred 2 tyzdnami)?

To nevim, jsem bohuzel clovek, ktery si plete (a do smrti bude plyst), kdy
se dava ta rucicka kam, kdyz se meni cas.

>Da sa voci tomu nejako ubranit?

Da, ale byl by z toho flame, tak to nebudu psat, je teprv utery ;)

Jindroush (kubecj@asw.cz)
http://www.kostky.org - Pro fany stavebnic LEGO.