Chlorid a lepene akvarium

peterm servis@centron.sk
Úterý Březen 29 15:54:21 CEST 2005

 Myslim,ze prave na ten tvoj dotaz som reagoval.Zrejme zalezi i na
dobe,pocas ktorej je to lepidlo vystavene chloridu.Okrem toho zalezi aj na
lepidle, urcite je uz viac druhov.
 Ja osobne by som tiez potreboval vysoku uzku nadobu na leptanie,aby doska
stala zvislo ale lepenu by som si netrufal pouzivat.Momentalne pouzivam
plastikovu z kuchynskych potrieb ale je len na obmedzenu velkost dosky,asi
15 x 15 cm.
 Vlastne taku nadobu som videl ale stala 5500.- korun a predavali ju ako
umelecke dielo :-)).