software

awt@centrum.cz awt@centrum.cz
Pondělí Březen 28 20:28:12 CEST 2005

Díky Dmax.
Jsem začínající programátor a s Picem dělám teprve 2 měsíce, jsem odkojený ještě na starém dobrém spektru a proto basic. Má Jirka i částečně pravdu, ale pro soukromé účely, jaké je bastlení to je dost peněz. Vzhledem k tomu kolik vydělávám. A potom jak si zvýšit vzdělání, když k některým SW se nedostane.
karel