microchip

radek kasal radekkasal@seznam.cz
Pondělí Březen 28 18:43:49 CEST 2005

Tak jsem si narychlo projel ten váš ASM soubor.
Chyby:
1) řve to na DEVICE 16C84, hodte před to ; pro překlad není potřeba,
mate ho nastavený pomoci MPLABu, nebo to opravte
2) nejspíš se vám tlučou klíčový slova OPTION ... přejmenovat

Obecně bych radil nejaký jednodušší program u kterého jde o dosledování
jak to funguje pomocí LED.

Zkuste se mrknout na stránky kde je PIC docela hezky popsán:
http://www.cmail.cz/doveda/konstrukce/

Radek

On
> Behalf Of santiago22@centrum.cz
> Sent: Monday, March 28, 2005 5:46 PM
> To: hw-list@list.hw.cz
> Subject: microchip
>
> Zacinam se ucit s microchip MPlabem 7.x Zacinam ho nenavidet, stahl
jsem z
> internetu nekolik asm souboru a ani jeden se mi nepodarilo prelozit.
Kdyz