Re: Programovatelné automaty

AZE aze@seznam.cz
Pondělí Březen 28 15:48:16 CEST 2005

Tak to asi bude, přídavné moduly jsou pro 2xPt100 a 2x termočlánek K. Mě
udivuje, že si v zadání zvolím AL2 series a None Expanded Board, a přesto se
tam dá naplácat 8xPt100 a nic neprotestuje. Alfu nemám, tak to nejde zkusit.
Ještě zbývají dva nejasné vstupy- "Analog Input" a "Analog Input DC". U nich
je SignalAnalogValue 0-550, ale čeho? mV? U Pt100 je -500 až +2000 a u
TC -50 až +450, zase nevím čeho. Že by °C? K modulům nemám manuály.
AZE

----- Original Message -----
From: "Aleš Novák" <ales.novak@t-email.cz>
To: "HW-news" <hw-list@hw.cz>
Sent: Monday, March 28, 2005 3:30 PM
Subject: Re: Programovatelné automaty

Mame Alphu2 v praci, takze zitra bych mohl dotahnout domu vsechno co o
tom mame. Co snad vim je, ze Alpha2 ve verzi na 24V (ne 230V) ma
vsechny vstupy pouzitelne i jako analogove 0..10V s rozlisenim 9 bitu.
Mam dojem, ze cokoli jineho (pt100, TC) jen s pridavnym modulem. Anebo
si udelat jednoduchy prevodnik na 0..10V. Programuje se to celkem
pohodlne, pokud nechcete nejaky vetsi projekt. Pak je lepsi si program
predem rozvrhnout a napred si vytvorit uzivatelske bloky. Z nich pak
sestavovat vetsi celky az do uplneho zaplneni pameti :-)

==============================
S pozdravem,
  Novalex

a> Trochu jsem se díval na systém ALPHA2 a jsem z toho daněk. Může mi někdo
a> říct, jak je to s těmi analogovými vstupy? Jde o základní modul 8I/6O. V
a> demoverzi SW se ke každému z nich dá připojit Pt100 (nastaveno Expanded
a> Board None), ale v manuálech o tom zmínka není, jen se píše o přídavném
a> modulu pro 2xPt100.
a> V SW jsou volitelné 4 typy analog. vstupů, označené jako: Pt100 Analog
a> Input, TC Analog Input, Analog Input DC a Analog Input. Co je co? V HW
a> manuálu na str. 7 "Specifikace DC vstupů" se o tom nepíše, je tam jen
a> "Rozsah analog. vstupu 0-500, 9bit, 20mV (10000/500mV), vstupní napětí
0-10V
a> DC. Programovací manuál se odvolává na HW.....
a> AZE

a> ----- Original Message -----
a> From: "Z.Kobylka" <zdeko@seznam.cz>
a> To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
a> Sent: Sunday, March 27, 2005 6:54 PM
a> Subject: Re: Programovatelné automaty

a> Pánové byli původně společníci.
a> ZK
a> ----- Original Message -----
a> From: "Dee Jay" <mrdeejay@seznam.cz>