software

Thomas Shaddack hwnews@shaddack.mauriceward.com
Pondělí Březen 28 14:19:41 CEST 2005

On Mon, 28 Mar 2005, Jirka wrote:

> 150 dolaru je tusim nejakych 3k5 Kc. Je to snad moc za uzitecny program?

Pro nektere lidi je to mesicni prijem. Takze to asi bude hodne.

> Nebo je tedy lepsi volit klasickou ceskou cestu "sCHanim", "nema nekdo k
> dispozici" apod.?

Je to zalozni cesta pro neziskovy vyvoj, pokud free tools neexistuji nebo
jsou neprakticke; docasne reseni, dokud se neobjevi neco lepsiho.

PIC procesory ale maji vyhodu pomerne siroke podpory v Komunite; dobry
sklad nastroju je <http://www.gnupic.org/>. Kompilatory specificky jsou
zde: <http://www.gnupic.org/i_compile.html>. Kompilator pro
neco-jako-BASIC (pro DOS, linuxova verze je ve vyvoji) je zde:
<http://www.kolumbus.fi/larsil/pcomp.htm>, ukazka kodu je zde:
<http://www.kolumbus.fi/larsil/boxing.htm>.

Osobne preferuji gpasm, ale asi jde o zvyk.

> Myslite, ze timto pristupem dosahnete zlepseni dnesniho zoufaleho stavu
> spolecnosti?

Spolecnost je v zoufalem stavu z ponekud odlisnych pricin.