OT: Smysluplne vyuziti idle casu

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Pondělí Březen 28 11:24:08 CEST 2005

Omlouvam se za OT, ale slyseli jste o projektu world community grid?
http://www.worldcommunitygrid.org/index.html
Jedna se o IMHO konecne smysluplne vyuziti nevyuzite vypocetni sily PeCek,
ala znamy ale ne uz tak smysluplny projekt SETI@home.
Pocitaji se tady nejake kombinace aminokyselin na zaklade nedavno precteneho
lidskeho genomu.
Ceska republika je na zebriccich poskytnuteho vykonu nezvykle vysoko, tak
jsem si rikal, jestli by cesky team:
http://www.worldcommunitygrid.org/team/viewTeamInfo.do?teamId=FB5RSMBR9N1
nechtel nekdo z vas podporit take svym idle timem, abychom se dostali jeste
vyse.
Zde pritomnym slovakum se omlouvam, ale slovensky team se mi nepodarilo najit
(ale popravde nehledal jsem prilis intenzivne, velmi pravdepodobne tam nekde
je).

Pekny den

Jakub Serych

P.S. V soucasne verzi program funguje jen jako bezny exac, ale po prvotnim
nakonfigurovani, ho lze pomoci srvany na NT a W2k systemech spustit jako
sluzbu