zapnuta mikropajka

radek kasal radekkasal@seznam.cz
Pondělí Březen 28 09:00:12 CEST 2005

To je dobrý nápad. Jsem za to, že by se stav používání měl dát detekovat
z ochlazování pájky, nebo také z potřeby topit.
 Samozřejmě je možné dát do drobánku čidlo jako u Diametralu, nebo
vlakové tlačítko, nebo pohybové čidlo do držadla ... Ale vše mi to
připadá jako drbat se přes ucho, poplatné analogové technologii kde bylo
složitější vyhodnocovat stav pájky

Má představa je zjištovat délku cyklus ochlazování a topení, je-li
pravidelný, tak se nepájí, jinak probíhá pájení. Obdobně se lze navázat
na teplotu.

Radek