zapnuta mikropajka

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Pondělí Březen 28 00:20:50 CEST 2005

Mate pravdu, tohle mi doma resi ridici system domu, krome vetsi bezpecnosti
to prinasi i nemale uspory, tim, ze se pri odchodu z domu nebo automaticky v
noci odpojuji vsechny definovane spotrebice setrim vice nez 500Kc/rok na
ruzdnych spotrebicich ve standby rezimu.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of AZE
Sent: Sunday, March 27, 2005 10:59 PM
To: HW-news
Subject: Re: zapnuta mikropajka

Ne, ale stalo se mi, ze kocour skocil na vypinac vysavace. Lekli jsme se
vsichni. Proto nenechavam nic podobneho co ma kolebkovy nebo podobny spinac
nejak volne pristupny zapnute. Nejlepsi je vypnout vse centralne (myslim
zasuvky ve stolech a na snurach). Ani ty trafopajky nejsou vlastne bez
dozoru bezpecne.
AZE