plosny spoj?

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Neděle Březen 27 18:36:38 CEST 2005

Autor puvodniho dotazu neuvadi prumer puvodniho prokovu ani kolikavstva je
deska, ale pokud vezmeme prumer prokovu na modernich DPS task do toho
nenacpete ani vodivy lak natos pak rtut ci cin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of radek kasal
Sent: Sunday, March 27, 2005 6:27 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: plosny spoj?

Zkusil bych udělat spon provizorní spojení, narvat do otvoru tupou stranou
vrtáček a doufat, že se někde spojí se zbytky vodiče. Nebo jít na věc
obráceně a kápnout do otvoru rtut (zjistěte si jaká je snášivost rtuti na
měd) nebo vodivý lak. Možná by postačil cín. Případně otvor převrtat a
zkusit výše vedené.

Radek

On