zapnuta mikropajka

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Neděle Březen 27 17:17:25 CEST 2005

On Sunday 27 March 2005 16:59, Daniel Valuch wrote:
> to by mozno islo dobastlit maly termistor nad hrot do tej dratennej
> spiraly co drzi teleso pajky jeden maly procesor v 6-pinovom puzdre a je
> vymalovano :-)
Ta mikropajka sama o sobe tu teplotu hrotu meri, tak si to vytahnu primo z
toho. Asi to ale nebude moci byt z napeti do sloupcoveho indikatoru, neb tam
to bude asi vyfiltrovany a ty zmeny (ochlazovani o cin, nebo vodu ve spongii)
bych tam nenameril.
Budu tam muset najit neco vhodneho a pak asi nejaky maly avrko s ad
prevodnikem k tomu tranzistor a rele, nebo tak nejak.
Pokud teda nenajdu neco jednodussiho.
Jakub