C55, PC, COM kabel problem

Jiri Drozd jirkonf@seznam.cz
Neděle Březen 27 15:43:42 CEST 2005

    Siemens, silene telefony... Sestra ma C45 a uz nekolikrat sem ji
musel flashovat FW protoze na telefon bud prestaly chodit SMS (po
odeslani SMS na jeji cislo bylo slyset v radiu ktere bylo vedle
telefonu, ze SMS do nej dosla, na telefon odesilatele prisla dorucenka,
ale tim to zkoncilo, prichozi SMS se nijak nezobrazila, nikam neulozila
a ani pri vyndani SIM a vlozeni do jineho pristroje uz nikdy neprisla),
nebo se pro zmenu neslo vubec dostat to dorucenych zprav (telefon
pokazde klasicky vytuhnul). Drobnosti jako samovolne vypinani (baterka
je OK) nestoji za to ani zminovat. Ted mi rikala ze uz ji to dloouho
neudelalo a ze je s telefonem spokojena, zepry: "Kdyz si necham
zaplnenou pamet na SMS v telefonu aby se ukladaly je jenom na kartu, tak
to funguje jak ma a ani se to neseka...". No, ja to za reseni nepovazuju
ale aspon ze to nejak funguje.
   Kadopadne prehozene Rx, Tx, nebo zamenene  GND a VCC neprichazi v
uvahu, protoze to by nekomunikovalo vubec. Spis bych hledal chybu treba
ve WIN (zkousel jste to na jinem PC?), v ovladacim softu (neistaloval
jste mezi tim novejsi verzi?), atd. Dal nepisete, jestli to nekdy (pred
poskozenim konektoru) fungovalo normalne, to je taky docela dulezita
informace.

Pekny den - Jiri Drozd