Mala modra knizecka

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Sobota Březen 26 22:43:16 CET 2005

Dne sobota, 26. března 2005 22:23 Snail Instruments napsal(a):
> Mel jsem kdysi malou modrou knizecku, format tak A6 na vysku, myslim, ze se
> mohla jmenovat Zajimava zapojeni s tranzistory nebo 101 zapojeni s
> tranzistory, ale nekomu jsem ji pujcil. Byla nekdy ze 70. let, obsahovala
> spoustu zapojeni jednodussich i slozitych, pamatuji si treba ultrazvukovy
> vyhledavac ryb, jako kuriozitu. Kdyby nekdo mohl zapujcit na okopirovani,
> pripadne prodat...

muj tata ji ma, kdysi to byla moje elektronicka "bible". Ovsem ted zije
bezstarostne a blazene jako duchodce na vysocine a knizecku ma jiste nevi uz
kde v Brne. Neozve-li se nidko dalsi, muzu zkusit se s nim spojit, je ale
otazka jestli bude ochoten protacet mozkove zavity (musel tocit cely zivot,
tak ted opravdu odpociva).  Ovsemze jen na okopirovani ;-)

--

                        Jaroslav Lukesh