RE: Programovatelné automaty

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Sobota Březen 26 17:41:15 CET 2005

Sveho casu jsem take uvazoval o pouziti programovatelneho automatu pro
rizeni RD, nakonec jsem to zavrhl, sahl jsem po klasickem PC, presneji VIA
Epia, sbernici RS485 + vlastní modulky zalozene na MCU x51. Jako teplotní
cidla pouzivam DS18B20 , ktere jsou relativne levne, presne (12bit) a vraci
primo teplotu. Na Epii mi jede Linux a proti reseni z automatem to ma mnoho
prednosti jako je mimo jine web rozhrani, atd.
V zarizeni mam sice 2.5" HDD, ale ten slouzi pouze k logovani provoznich
stavu, jinak cely systém je ulozen na CF a nic se v nem netoci.

Pri tvorbe jsme se castecne inspiroval http://w3.misterhouse.com:81/ timto
projektem, ale vse jsem resil posvem. Funguje to celkem v pohode, ale trpi
to necnosti OneMan projektu, zadna dokumentace a vse udelano tak aby to
fungovalo, do nazimy to ucesam a udelam design web rozhrani atd :-). Idealni
by bylo pojmout to jako free projekt na kterem se vyradi vice lidi, ale
nejak nejsou lidi a tak se kazdý pachtime sami s tim svym zarucene nejlepsim
ridicim systemem.