Fotocesta - problem - skvrny

Tomáš Skočdopole hoppik@seznam.cz
Sobota Březen 26 17:29:56 CET 2005

to s tim znecistenym chloridem muze byt dobra pripominka, ale ja to leptani
nedelal tim zpusobem polozit na hladinu medi dolu a nechat byt...
Desku jsem drzel v ruce a cely proces leptani jsem s ni pohyboval...
Takze si myslim ze problem s chloridem muzem vyloucit...

Praveze me zarazi, ze na nekterych slozitejsich mistech se to vyvola dobre a
treba u tech velkejch plosek, se to takhle pokazi...

Zkusim doladit tu vyvojku.

PS: stetecek musi byt nejaky specialni nebo staci na vodovky z papirnictvi?
----- Original Message -----
From: "Petr Simek" <psimek@jcu.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, March 26, 2005 5:04 PM
Subject: Re: Fotocesta - problem - skvrny

On Sat, 26 Mar 2005, Tomáš Skočdopole wrote:

> Dobra, tak ja zkusim dat treba 15 pecicek a zacnu to potirat steteckem. A
> cas vyvolani bude o neco delsi,
> nebo zkusim dat 30 pecicek a na stetecek se vykaslu.

Radsi o neco min pecicek a dyl vyvolavat. Je treba aby kdyz to tam
nechate chvili lezet a pak s tim pohnete aby se uz neuvolnoval zadny
fialovy rezist - pak je to cisty.

Taky muze byt problem se znecistenym chloridem - na hladine se vytvori
takovy prachovy sajrat a kdyz se pak na ni polozi deska tak kdyz tam
zustane ten svincik tak se to takhle blbe lepta.