Napojeni se na existujici vedeni

Petr Simek psimek@jcu.cz
Pátek Březen 25 15:17:37 CET 2005

On Fri, 25 Mar 2005, Pavel Novotný wrote:

> Kdyz je rec o WAGO svorkach, jaky je nazor na tento zpusob spojovani
> elektorinstalace u domovnich rozvodu ?
> Jde mi o dlouhodobou spolehlivost a prechodove odpory na teto svorce, chapu,
> ze to je rychle a modni,ale byl bych nerad aby se po x letech  stali z
> techto svorek topne odpory a ja si platil tento zpusob vytapeni.

Parkrat jsem to pouzil kdyz mi nestacil pocet polu na venecku v krabicce
a zatim zadny problem. Jedine co mi na tom vadi ze kdyz ten drat chcete
dostat ven je to docela fuska. Klasicke sroubovane spoje na venecku nebo
v cokolade maji tendenci se uvolnovat/vytekat zvlast pokud se hodne meni
teplota prostredi kde ten spoj je. Ta predepnuta pruzinka u Wago by proti
tomu mohla byt odolna, ale preci jenom se mi zda trochu subtilni pro prenos
napr. zkratovych proudu.