skleroticky televizor

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pátek Březen 25 15:02:11 CET 2005

> Co se tyce obsahu EEPROM, hadam, ze
> 1) ta TV si do ni nahraje neco sveho (nejaka default data)

Hej, to som uz skusil pri prvych priznakoch sklerozy, vedie to k
rozhasenemu obrazu a pozmenenemu spravaniu oproti povodnemu...

> 2) muzete precist tu puvodni a nahrat do te nove (vetsina bunek snad bude citelnych - prinejmensim tech, co se nemeni moc casto = nejaka nastaveni z vyroby). Napr. programator Lupidipo je pro to jako stvoreny.

Ako pisem, viem urobit tu inicializaciu ale potreboval by som to aj
slusne nastavit.
Verim, ze "autorizovany servis" zapyta nieco velmi podobne novej telke,
a medzi tymi ostatnymi, ako spoznat dobreho servisaka???

wek