skleroticky televizor

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pátek Březen 25 14:04:26 CET 2005

Zdravim,

mno aj ja by som na to tipoval a vygoogloval som si aj schemu; je to
ST24W08. Mozno ze nieco podobne aj zozeniem; otazne vsak je, co do toho
treba nasypat na uvod?

Mimochodom, ma to 1e6 cyklov, ako to ze sa to osuchalo, to som hadam
nepridal/nestisil milionkrat, ci stotisickrat (keby kazne pridanie o
palicku sa zapisalo a pridavam/uberam povedzme vzdy o 10 paliciek, co je
hlupost)???

wek