TEK TDS 340 - odhad ceny

David Kucera david@cybertex.org
Pátek Březen 25 11:26:18 CET 2005

Zdravim

cenu tak mirne nad 10 tacu
na strankach nejake firmy tusim http://www.lcv.com.br/osciloscopios.html
meli nekolik kusu za  350$
jinak muzete se inspirovat na http://www.elexbrno.cz/ ale ty ceny tam
jsou moc drahy

ono kdyz uz nekdo dava nejake penize za osciloskp tak uz vecinou uvazuje
zdali dat prednost osvecenemu analogu nebo starsimu digitalu ktery uz se
kdyz ho srovnam z dnesnimi "levnymi" digitaly nestoji za nic
zase mnoho lidi uvazuje ze uz maji digital a je to super :-)) sice ho na
nic nevyuzijou ale hlavne ze maji digital :-))
tento rok jsem uz prodal dva trace 8608 a nejake HP a tek
jinak jeste jeden HP 1540(GPIB) a Trace 8698A(rs232,GPIB) jeste zbyl
cena okolo 8 tisic :-)

David