hodne OT: Linux a viry

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pátek Březen 25 10:31:52 CET 2005

Dne pátek, 25. března 2005 07:18 mjfox@centrum.cz napsal(a):
> Da se zavirovat aspon ten Wokeni emulator?

Jak který, a jen pokud na to máte práva - závisí také na tom, jak je
nainstalovaný, jestli v systému, nebo pod uživatelem. Já například wokenní
aplikace ve wine nezaviruji, nemám na to jako užovatel práva.

Jiná věc je vmware, ale jelikož když už jej tedy někdy provozuji, tak jen v
read-only režimu, tedy ikdyž se mi wokna zavirují, po rebootu jsou tak jak
byly předtím. Má to i výhodu, když je tam potřeba nainstalovat crippleware co
funguje pár dní a nechává bobky na disku, po rebootu jde někdy v budoucnu
nainstalovat zase :-)

Jo, vmware je krom opery druhý spyware pod linuxem, a to od verze 4.5.něco
(jsem někde slyšel, nezkoumal jsem to).

--

                        Jaroslav Lukesh