hodne OT: Linux a viry

Petr Zapadlo zapadlo@melzer.cz
Pátek Březen 25 10:09:01 CET 2005

> Na druhou stranu muzeme jen spekulovat, jestli by se vsichni Linuxaci
> priznali, ze chytli virus, dal kolik pocitacu by se asi skutecne mohlo
> nakazit (= na kolika je ted Linux nainstalovany jako alternativa k Widlim)
> atd.
>
> Da se zavirovat aspon ten Wokeni emulator?

Da, uspesne jsem to na sobe vyzkousel :-)

Jeste poznamku:

Ja vidim odolnost linuxu ve dvou vecech:

Malokdo dela rutinni veci na linuxu pod rootem, 99% domacich uzivatelu windows
dela pod uzivatelem s administratorskymi pravy.

Linux neni jeden objekt, je to neskutecna variace nejruznejsich verzi
nejruznejsich programu, takze najit dva opravdu stejne (se stejnymi dirami)
linuxove pocitace je opravdu problem. Takze napsat vir ktery dokaze z 10%
pocitacu (je na nich linux) napadnout opet cca 10% pocitacu , ktere obsahuji
konkretni chybu  je podle meho opravdu problem.

S pozdravem
--
Petr "Zapik" Zapadlo

Ing. Petr Zapadlo