Recyklace cartridgi

Landa Martin Martin.Landa@pvt.cz
Čtvrtek Březen 24 11:23:06 CET 2005

Taky sem sel do Canonu i865 a stejne jako PIXMA pouziva 1x BCI-3 velkou cernou napln a 4x BCI-6 mensi CMYK naplne. Zadny cipy nic. A byrvy se originalni prodavaj za asi 200kc a neznackovy sem videl za 50Kc. Jes ice pravda ze po zapnuti trva dele nez vytiskne prvni stranku, ale zase se mi jeste nestalo ze po mesici netisknuti se mi ucpe byt jedina tryska (coz se mi u LEXMARKU stalo jiz po tydnu a po dvou mesicich co dosla barva neustalym cistenim trysek se ucpala hlava totalne) pak chrli jeden papir za druhym rychleji nez lecktere laserovky.

ml