Osciloskop, potenciometry a hmatníky

Sasa - Viky - Svobodova viky@zdravotnici.cz
Středa Březen 23 15:26:45 CET 2005

Zdravíčko vespolek  :-)

    chtěla bych si konečně opravit svůj osciloskop SURA jenž byl vyroben
v SSSR a už to skoro je, ale potřebuju někde splašit potenciometry, jenž
projdou panelem o tlouštce 5mm a také poteřbuje nějaké hezké hmatníky na
potenciometry. Potřebuju takové ty co vyráběla kdysi TESLA ale ne tak
ošklivé. Ty co se dneska běžně prodávají jsou jenom nasuovací a nemůžu
je použít, protože když je pak potřeba je sundat, jde i osička
potenciometru (zkušenost proto potřebuju ty potenciometry do tlustého
panelu. Zničila jsem takhle tři :-( )

    Je nějaká firma jenž by mi je v kusovém množstí prodala ? Upřímně
jsem zatím nikde nanekukovala, protože ani nevím co do goolu napsat
(sedím si na vedení) Hezké hmatníky má GES,GM,PS ... ale to jsou všechno
ty namačkávací a já potřebuju šroubovací. Na osičku 4mm a potom na
přepínače 6mm se šipkou :-)  Jenže to vůbec nevím jak udělat protože ty
přepínače potřebují takovou sílu že mám co dělat je vůbec přepnout.

    A nakonec, můžu tam nechat dvoupramenou šňuru i když je to v kovové
skříni ? Je původní, i když ji nahradím stejně, ta originál má jenom
jednu izoloci. Mě jde o to, jestli se dá považovat ruský spotřebič za
spotřebič II třídy :-)  Megr nemám.

    Děkuju za postrčení :-)

					Saša K. Svobodová - Viky

               web: http://www.zdravotnici.cz