Recyklace cartridgi

Martin Šaněk sanek.martin@volny.cz
Středa Březen 23 21:39:24 CET 2005

Dobrý den,
pokud jde o to, donutit tu cartridge aby funkovala jeste nejaky cas,
tak silne doporucuji nejdriv prolezt web a potom se do ni poustet.
Udelal jsem to obracene, a ted mam HP a jednu tiskarnu za odvoz.
Vazne ji nabizim. Kdo ji chce, at si pro ni prijede. Je funkcni a musi
se do ni pouze poridit cerna a barevna cartridge. Vytisknuto asi
30stranek A4. V zivote jsem nemel drazsi tisk .... :-( Epson Stylus
C42UX

S pozdravem,
 Martin
 sanek.martin@volny.cz