Osciloskop, potenciometry, hmatníky

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Středa Březen 23 21:18:59 CET 2005

>     A ještě něco, lze považovat sovětský přístroj za spotřebič II třídy
> a nechat mu dvoupramennou šňůru ? Ty původní stejně vyměním, protože má
> jenom jednu izolaci, ale jestli ji mám měnit za tří a nebo dvoupramennou

Jestli tam byl 2-zilovy kabel, tak tam muze byt i dal. Jinak si myslim, ze Teslacky osciloskopy BMxxx, co jsme pouzivali ve skole, mely 3-dratovou snuru.

Myslim, ze by sel udelat jednoduchy test - zapojte ten pristroj do site 2-dratovou snurou a kdyz se pak fazovkou dotknete plechoveho krytu a doutnavka se nerozsviti, tak to ma dobrou izolaci ;)

P.K.