modem (dumb mode)

Ales Vizdal, AVONET, s.r.o. ales.vizdal@avonet.cz
Středa Březen 23 16:29:55 CET 2005

Zdravim,

	snazim se zpristupnit switch/ups/radiomodem via gsm modem,
testoval jsem nastaveni s analogovym modemem USR Courier V.Everything
s nastavenim (override carrier detect, autoanswer, disable at commands
aka dumb mode, dtr always on), pokud se snazim vyse uvedene aplikovat na
gsm modem, tak to funguje pouze castecne, v terminalu vidim CONNECT 9600
prvni stranku vystupu zarizeni a cca do 5 sekund obdrzim NO CARRIER
a spojeni se ukonci. GSM modem je nastaven na ATS0=2 a AT&DX, kde X je
0..3, ale nastaveni nema vliv, pokud jsem GSM modemu nastavil AT&C0
(override carrier detect), tak nedokazal ustavit spojeni, dumb mode se
mi zatim nastavit nepodarilo (Siemens MC39i). Nemate nekdo
rozchozeno neco podobneho? Je nutnou podminkou dumb mode nebo delam neco
spatne?

S pozdravem

--
Ales Vizdal, AVONET, s.r.o.