Vyrobce DPS

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Středa Březen 23 12:25:23 CET 2005

Az tak jednoduche to neni- verze Eagle 4.11 hlasi chybu- nelze umistit VIA
na PAD, ale lze posunout VIA na PAD

Michal
----- Original Message -----
From: "Milan Salek" <milan@ryston.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, March 23, 2005 12:13 PM
Subject: RE: Vyrobce DPS

Ja nevim, ale nebylo by rychlejsi tam davat VIA. Ja je davam pres PADS
a PADS mam na TOP vrstve vypnuty.

On 23 Mar 2005, at 11:23, Horký Aleš wrote:

Jak proste. Ted mne napadlo - udelam si knihovnu ve ktere si vytvaruji
pajeci plosky z car, kolecek a mnohouhelniku vrstvy TOP a budu je jen
sazet na mista. Bude to rychle :-)

Horký Ales

Na horni vrstve vubec vrstvu PADS na vystup nepouzivam, ale ve vrstve
TOP udelam pres kazdou pouzitou plosku tlustou caru o rozmerech te
plosky. U podlouhlych plosek staci jedna carka, u osmiuhelniku to
obtahnu dokola carou polovicni tloustky. Jak jsem zminil, je to
pracnejsi, zejmena pokud chcete jeste udelat DRC, je treba tyhle cary
prejmenovat podle nazvu signalu.

J. Hanzal