Stavba programatoru PIC

Stranger stranger@tiscali.cz
Středa Březen 23 12:18:45 CET 2005

Zdravim,

kdyz uz jsme u toho tak bych tedy rad zacal s necim, co do budoucna
vyuziji. A jelikoz me plany jsou jasne, tak potrebuji neco co ma 2x8bit
I/O. Nebo me ted napada, ze bych je asi nepotreboval kdyz pouziji 4034.
Tak fakt nevim. A navic k cemu mi pak bude ten programator ?
Jeste prosim o trochu trpelivosti a radu.

Dekuji Milan