Stavba programatoru PIC

Dusan Dolezal dolezal@zoner.com
Středa Březen 23 11:50:27 CET 2005

Abych pravdu rekl, tak s timhle dost rozsirenym nazorem (16x84) je vykopavka
a zacit rozhodne z necim jinym. Vetsina lidi, ktera s nejakym MCU zacina, o
tom dost casto vubec nema ani paru, a napsat jednoduchy programek typu
blikajici LEDka je dost problem. A prave diky tomu, ze ta 16F84 vlastne
skoro nic neumi, tak je podle mne na takove pokusy idealni, protoze neni
treba krome TRISu a par vlastne nic nastavovat (neni co) a je dost velka
pravdepodobnost, ze to pojede. Zatimco kdyz vezmi nejaky novejsi svab, mam