Vyrobce DPS

Horký Aleš HorkyA@penam.cz
Středa Březen 23 11:23:50 CET 2005

Jak proste. Ted mne napadlo - udelam si knihovnu ve ktere si vytvaruji
pajeci plosky z car, kolecek a mnohouhelniku vrstvy TOP a budu je jen sazet
na mista. Bude to rychle :-)

Horký Ales

Na horni vrstve vubec vrstvu PADS na vystup nepouzivam, ale ve vrstve TOP
udelam pres kazdou pouzitou plosku tlustou caru o rozmerech te plosky. U
podlouhlych plosek staci jedna carka, u osmiuhelniku to obtahnu dokola
carou polovicni tloustky. Jak jsem zminil, je to pracnejsi, zejmena pokud
chcete jeste udelat DRC, je treba tyhle cary prejmenovat podle nazvu signalu.

J. Hanzal